CityPass: בעיות שירות צפויות ברכבת הקלה בירושלים מ6:00 עד 24:00 באופן יומיומי.

0

התהליך מיועד לבחון את רמת הסבלנות של הנוסעים.

//שלום צבי שור. צילום תמונה עליונה: נבות מילר, ויקיפדיה

הבהרה: האירועים הבאים בדיוניים ואין שום סיכוי שבעולם שהם יקרו במציאות, ואין שום סיכוי שיש מישהו שחושב באופן המפורט בכתבה.

***

ירושלים, ישראל. במסיבת עיתונאים היום, דובר CityPass, דודו בוזגלו, הודיע כי עיכובים קבועים צפויים לרכבת הקלה בירושלים.

"עשינו מאמצים רבים כדי לוודא שהשירות שלנו יופרע ככל האפשר. זהו אחד היתרונות העיקריים של רכבת על פני שירותי תחבורה אחרים ", מסביר בוזגלו. "פס רכבת ארוך אחד מבטיח שתיק חשוד הנמצא בקצה אחד של העיר יכול לסגור את כל התחבורה באופן מיידי גם בקצה השני."

"עשינו מאמצים רבים כדי לוודא שהשירות שלנו יופרע ככל האפשר". סיטיפס

"עשינו מאמצים רבים כדי לוודא שהשירות שלנו יופרע ככל האפשר". סיטיפס

בוזגלו התגאה בתחכומה של המערכת: "הסנכרון מתבצע בצורה חלקה; יש לנו טלוויזיות במעגל סגור בכל תחנה ובכל רכבת, אשר יכולות בקלות להבחין מי הניח את התיק מלכתחילה. אבל לא נאפשר לזה להפריע לשירות שלנו".

התהליך היה מורכב – "ראשית, בילינו שבע שנים בבניית הרכבת. זה כלל לעתים קרובות הנחת פסים ועקירתם שוב, על מנת להפיץ אווירה של עסקנות בזמן שלא עשינו כלום". ואז, ברגע שהרכבת פעלה, כל קווי האוטובוס המגיעים לאותם מקומות, בוטלו. "נראה שאף אחד לא שם לב," אומר בוזגלו. "אף אחד חשוב, בכל מקרה."

"תחשוב על זה," מסביר בוזגלו בהתרגשות. "אתה באמת יכול לסגור את המערכת בכלום." הוא מצליף את ידיו יחד כדי להדגים את הקלות המיזם. "אובדן כוח, סופת שלגים, שקית סנדוויץ' נטושה, תאונת דרכים, לעזאזל, יותר מדי גשם יכול להשתיק את כל המערכת."

המערכת החדשה יושמה על ידי עיריית ירושלים על מנת לבחון את מנטליות הנוסעים בתחבורה ציבורית. "גילינו כמה דברים ממש מעניינים," אומר בוזגלו, "כגון העובדה שלנוסעים כאן יש סטנדרטים ממש נמוכים. הם לכאורה יכולים להתרגל לכל דבר! ראית באיזו צפיפות אנחנו שמים אותם בשעת העומס? זה משגע אותי." הוא מוסיף, "אני תמיד משתמש במכונית שלי כדי לעקוף את כל הבלגאן הזה".

"אני חושב שקו הרכבת הוא מעולה", אומרת אליזבת גולדשטיין, 63, מבית הכרם. "בכל פעם שיש לי דחף להישאר בבית עם שני הכלבים שלי, לקרוא, ופשוט לזרום לשום מקום, אני משתמשת ברכבת שתיקח אותי לשם." היא מוסיפה, "זה באמת עוזר לי להישאר באותו המקום במשך תקופות זמן ארוכות."

עקב התפתחויות חדשות אלו, ננקטו צעדים על ידי CityPass כדי להבטיח שהנוסעים יהיו מודעים לשינויים. בני נוער משועממים נשכרו כדי לעמוד בתחנות עם ילקוטים. לוחות התצוגה האלקטרוניים תוכנתו כדי להציג את ההודעה הבאה: "בחיי העתיד, ההווה עשוי להתעכב. סליחה על אי הנוחות".

"אנו מקווים שיהיה לך יום נפלא," מכריז בוזגלו ברמקולים בתחנה. "ואל תתנו לדלתות ההזזה למחוץ אתכם בדרך החוצה!".

פורסם לראשונה באנגלית באתר shalomshore.com

שתף
תגובות